Bra tajming ändå!

Tjenaretjenare!
Här sitter jag, hemma och sjuk.. Väldigt roligt måste jag säga med tanke på att jag börjar på hammarögymnasiet imorgon och antagligen måste sjukanmäla mig första dagen.. Bra tajmat där..

Annars då? Har inte gjort allt mycket idag, vaknade inatt och kunde inte somna så somnade sex imorse igen och vaknade vid elva och mådde piss som de senaste dagarna.. Gör roligt verkligen så har bara suttit hemma idag och tagit det lugnt i hopp om att bli frisk någon gång men det verkar inte bli bättre. Har börjat få ont i öronen idag också så jag håller på att avlida men hoppas på allt att jag inte får någon jävla öroninflammation, för då vet jag inte vart jag tar vägen för det är fan något av det värsta man kan ha.. Usch!

Men ja, nu ska jag sitta här och fundera lite mer.. Min framtid kommer ju bestå av plugg eftersom jag bytt skola och har vissa ämnen att ta ikapp i som min förra skola inte jobbade med.. Sen ska jag även kika lite på sommarjobb och liknande för denna sommaren ska jag fan jobba, om det så är som sopgubbe så ska jag jobba! Ska tjäna massor med pengar, prata med min praktikplats och liknande i hopp om att få ett bra sommarjobb hela sommaren så jag har massor av pengar när skolan börjar igen! Det är det som är så gött med att jag blir 18 och förhoppningsvis har körkort till sommaren för det är sååååhäääääär mycket lättare att få sommarjobb och extrajobb då. Ska bli gött som fan! Jaja, ska lägga mig och se på film nu och bara tare lugnt! Hörs, häääj! :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback