Lördag

Tjaaa, ligger fortfarande och myser i sängen då tankarna snurrar för fullt i mitt huvud. Det är nämligen såhär, det finns en kille som jag verkligen har fallit för. Så fort jag ser honom, hör hans röst eller ens hör hans namn så pirrar det i hela mig. Vi har inte träffats många gånger men dom gångerna vi har setts har vart bra, han får mig alltid att le. Finns ingen som vet om att jag känner såhär förutom min bästis då men det är inget vi snackar om liksom. Men det är helt galet, när han skriver till mig blir jag helt till mig och vill verkligen inte sluta skriva.. Han har mitt hjärta, synd han inte vet om det själv och synd att jag inte har någon chans på honom.. Love <3

Haha jaaamäään, ikväll väntar Arvika med Alexandra och några andra som jag inte känner då Alex ska vara chaufför åt Daniel. Kommer bli kul tror jag. Men vi hörs dååååå, PÖSS!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback