Världens bästa vän

Alexandra, min andra halva.
Vi har så otroligt mycket gemensamt, har alltid roligt tillsammans. Du är en tjej som jag verkligen tycker om, jag kan vara mig själv med dig och vi känner varandra innan och utantill och vi kan prata om allt. Du är den som verkligen förstår mig, den som alltid finns där och lyssnar när jag mår dåligt. Vi har gått igenom mycket bra och dåligt, men det har gjort oss så mycket starkare. Du är en vän som jag aldrig vill förlora, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. När jag är nere så får du mig på humör, när jag är glad så skrattar du med mig. Vi två tillsammans slår allt!
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Åååååh gosis! Vi är rätt awesome du&jag. Du lyssnar alltid på mig också, när/hur/var som helst! Och du vet att jag kommer alltid finnas här för dig och stötta dig genom allt svåra som kommer på vägen. Tillsammans är vi oslagbara, inget kan få oss till botten då! Me loves you Hannah <3

2012-03-02 @ 03:00:32
URL: http://leelex.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback