It's friday baby!

Hej på er! Bra dag idag?
Jag vaknade runt åtta och skrev till min lärare att jag ville sitta hemma och plugga istället och det fick jag så sitter här hemma och gör ett hemprov om energi och skit som jag inte fattar speciellt mycket av eftersom jag inte haft några lektioner eller nåt om det, men jag gör så gott jag kan. Har ju en naturkunskapsbok och google så det ska nog gå bra och gör det inte det så har jag iallafall gjort mitt bästa, ska försöka hinna med så mycket jag kan idag innan kl 14, efter det så bär det iväg till vårdcentralen och sen till affärn och köpa blanddricka och sen ska jag fixa mig inför kvällen som kommer spenderas med underbara vänner!
'
Vill bara ge ett tips till alla er som funderar på att hoppa av skolan och så, gör inte det. Så jävla ovärt! Okej om man har valt fel och inte känner någon anledning att gå där, men istället så kan man läsa kärnämnen som jag gör och ha det klart tills nästa år. Jag gick hemma i 3 månader, sov, tittade på tv och åt mat va det som jag gjorde, jag hade inget liv och det är inget roligt alls. Jag tyckte det va gött i början att slippa skolan, slippa skolarbete och framförallt slippa gå upp på morgonen men i slutändan va det inte alls kul, får man ett jobb så går det bra för då tjänar man pengar men jag jobbade i 3 veckor sen fick inte jag vara kvar mer och då gav ja upp. Jag hörde av mig till skolan igen och kollade om det gick att lösa och nu har jag det såhär. En jävla massa skolarbete som jag missat och ska ta ikapp, + att jag ska hinna med det vi gör i skolan och så har jag praktik 2,5 dagar i veckan. Men det är värt det för min del, men alla ni som ens har tanken i huvudet. Det är inte värt det i slutändan för man behöver en utbildining, skit i vad det är. Bara ha en utbildning gör så att man kan läsa vidare sen om man kommer på något så TÄNK FÖR FAN! KRAM FRÅN MIG! :)
'
Såhär fin är ja idag.. HAHA

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback