It's a mystery, why I can't thinking of you..

Tjenare på er, jag vaknade för tyyyp 10min sen? hah gött å sova ju! Ska upp och köka nåt litet och sen dra iväg och köpa en hockeybiljett och sen dra och träna om jag orkar, för ska även till ungdomsmottagningen efter det och snacka lite om nytt skydd eftersom jag alltid glömmer dom äckliga ppillren så ska se om de finns nåt bättre :p
'
Annars då, jo jag mår väl bra fast är lite ledsen över allt som hänt dom senaste dagarna men det går väl över någon gång. Man inser vilka som är vänner och vilka som inte är iallafall..
'
...Kan du inte acceptera mig när jag är som värst, så förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst.

image description


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback