Just a boring day in my life

Hallå hej!
Ligger i sängen och ska alldeles strax sova har jag tänkt mig. Idag blev det jobb, började med att jag försov mig men hann med bussen alldeles precis. Hade somnat igår och glömt att ställa klockan, glömt att stoppa mobilen i laddarn så allt var heeelt knas och jätte stressigt när jag vaknade. Tack pappa för att du väckte mig 
På jobbet var jag inte pigg alls, kände mig febrig och mådde inte alls bra men jobbade ändå.. Moneymoney, hihi! Efter jobbet blev det direkt hem och bara ta det lugnt med pappsen! Och nu är jag här.. Imorgon väntar jobb igen, efter det så blir det kanske till träffen om jag orkar annars blir det väl att ta det lugnt hemma as usual iguess!

Helgen då? Jobb på lördag har jag tänkt och kvällen spenderas väl ute eller med godingen :) Jajajajaja, nu ska jag sova, eller SÖVE som de heter här i värmland! Sleep tight everybody!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback