Torsdag, 16februari 2012

Tjenare på er! Jag vaknade för en stund sen och nu sitter jag och kollar på Familjen Kardashian.. Love it! Haha det är ett program som handlar om en familj, man följer dom i deras vardag och ser vad som händer eftersom dom är ganska kända.
Igår så sökte jag ett sommarvikariat som personlig assistent inom forshaga kommun, det är absolut inte säkert att jag får det efter som jag inte har nån vårdutbildning men vårdutbildning och erfarenhet var meriterande, så det är inget måste så jag får hålla tummarna. Idag har jag tänkt att söka ett till kanske, ska skriva ett mail till IKEA i Karlstad och se om dom behöver sommarvikarier.. Förra året kunde man ju söka sommarjobb via kommunen men det är dåligt betalt och nu är jag för gammal så chansen är ganska liten att få där igen. Så det gäller att vara ute i tid så man kan få ett hyffsat jobb så man tjänar bra, eller ja.. Bättre än 45:-/tim hehehe. Men skriver mer sen, bye!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback