Hallådär!

Hade tänkt byta blogg för att jag va så trött på att denna aldrig kom iordning men goa Caritha fixade det åt mig så jag slipper, enkelt och snyggt! Första gången min blogg faktiskt har varit i ordning och ser bra ut, annars har jag bara haft såna där gratis designer och ingen header och då är det inget roligt att blogga för jag skulle inte ens själv vilja läsa min blogg så.. heeeh!

Har suttit i soffan hela dagen, okej... Nej det har jag faktiskt inte! När jag vaknade plockade jag ur och i diskmaskinen och städade iordning i köket (as usual) hah nejdå, sen duschade jag och efter det gjorde jag mat, det fick bli kyckling, ris och currysås och det va gott som fan! Efter det diskade jag och sen efter det så har jag suttit i soffan heeeela kvällen och bara tagit det lugnt och snackat med goa kompisar via facebook och msn. (heeeh cool tjej har börjat använda msn igen) Men vi hörsss, puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback