Godnatt!

Ska bädda iordning snabbt eftersom jag tvättat mina sängkläder idag. Sen är det sova som gäller och jag är otroligt trött så jag bloggar mer imorgon, ska bli bättre på det men det är inte roligt att blogga ifrån mobilen jämt och eftersom alla datorer som kommer i närheten av mig går sönder så får jag helt enkelt blogga när jag kan. Ska försöka så mycket det går.

Tänkte bara berätta att jag ska försöka se om det går att fixa en praktikplats till mig genom skolan eller kommunen typ så jag får studiebidraget och har någonting och göra, och får jag inte studiebidraget så blir det ingen praktik men ska försöka fixa så man kan ha något att göra på dagarna och inte bara ligga hemma och sova som jag gjort tillräckligt nu. Även om det är gött så finns det vettigare saker att göra än att bara va hemma och inte göra någonting, men kommer med uppdatering om det när jag får svar! Godnatt på er kära läsare!

Här är en bild på min underbara kusin sebastian, han är den sötaste som finns!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback