Äntligen fredag.. Eller?

Hej på er godingar! Fredag idag som alla har längtat till antar jag? Jag tyckte nyss det var fredag men en vecka går fort. Somnade runt 04.00 inatt och vaknade 07.30, undra vad felet är liksom? Jag brukar ju vara hur trött som helst.. Menmen, bra att jag kommer upp i tid eftersom jag ska börja skolan snart igen.

Sitter och ser på Familjen Kardashian, som vanligt den här tiden. Ska se klart det sen gå ut på en välbehövlig promenad, ska gå i minst en timme och verkligen testa mina nya promenadskor så jag ser om dom funkar eller om jag får ont i fötterna som jag får med mina andra skor.. Hmm, det återstår att se. Men jag bloggar mer sen, puss på er!!

Ge mig sommar tack!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback