Hallådär!

Tjenare Tjenare!
Idag har jag varit i skolan, kom till skolan 08.45 och då skulle vi fixa oss inför skolkortet som togs 10.30, jag har bytt gymnasium och går en linje som heter Stylist, det är väldigt roligt och jag tror att vi fick extra mycket tid på oss att göra oss iordning eftersom vi går just den linjen. Efter det hade vi engelska och sen slutade vi, go dag!
Nu sitter jag hemma och tittar på top model och myser bara, väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan få övningsköra, det var ett tag sen och jag ser fram emot det riktigt mycket! Men ska försöka skriva ett enlägg sen.
+ Idag har jag och min älskade Patrik varit tillsammans i 2 månader, det är inte så länge men det är en början och jag älskar honom sjukt mycket och är lycklig med honom <3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback