tankar hit och dit..

På den senaste tiden har jag inte mått alls bra, jag har slutat att äta som jag ska, jag umgås nästan inte med några längre och jag mår bara dåligt hela tiden. Detta är mycket mitt eget fel eftersom jag inte fixar att acceptera vissa saker som jag egentligen borde acceptera. Jag va tillsammans med min patrik, bästa som hänt mig men sen tog det slut och han började gilla en av mina bästa vänner och hon gilla honom också.. Det va den biten jag inte kunde acceptera, att han och hon.. Några av mina närmsta vänner skulle börja gilla varann och så.. Just att det är min tjejkompis han gillar.. Det är det som gör ondast tror jag, jag jämför mig med henne och försöker förstå varför inte jag duger, men jag har insett att jag duger.. Han är inte den rätta för mig, han vill inte va med mig och jag vill inte vara med honom längre med tanke på omständigheterna. Det som är jobbigt också är att dom två, det är jobbigt för mig att se dom tillsammans och dom umgås med samma folk som jag gjorde men det har liksom blivit att jag håller mig undan och inte umgås med folk längre för att jag mår så dåligt. Det är på bättringsvägen, mår bättre.. Kan fortfarande inte äta som jag ska och jag gråter väl ibland men jag vet att livet går vidare, det är tufft med kärlek och man måste gå igenom mycket. Jag har gjort fel jag också, mot min kompis och patrik.. Vart hur elak som helst, patrik och jag är kompisar och kan prata. Hon och jag är en annan femma, det gör så ont i mig att bara se henne.. Vi va bästa kompisar och nu är allt borta, jag sa upp vänskapen för att jag inte orkade. Jag orkade inte se henne och dom två tillsammans.. Det hugger i mig varje gång även om jag klarar av det nu.
Så, vill bara säga till min kära kompis.. Du kommer alltid att betyda mycket för mig även om jag beter mig som piss och int fixar att vara kompis med dig nu.. Det går över, jag kommer alltid att bry mig om dig och hur du mår även om det inte alltid känns som det och jag förstår om jag fått dig att må dåligt för jag är ett svin, jag har betett mig som fan! Jag vet det och jag kommer inte fixa att vara kompis med dig än, men det är på bättringsvägen men det kommer aldrig bli som förut, jag vet det och det är så tråkigt att det skulle bli förstört på grund av kärleken! Och jag skyller inte på nån annan för det beror på mig det mesta, säger ingenting annat men såhär dåligt som jag har mått.. Det är för att DU och patrik betyder så otroligt mycket för mig och det gör bara så ont men jag klarar mig, jag kan gå vidare för det finns någon annan där ute som vill ha mig, som tycker om mig för den jag är!
Förlåt Alexandra!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback