Svar till Anna

Jag har förlorat vänner, men det beror inte på att dom har gjort något fel. Det beror mestadels på båda, vi kanske har vuxit ifrån varandra eller så stör vi oss på något hos varandra som det inte går att göra något åt för tillfället.

Hej iallafall, åkte ner till Linnea förut och sen gick vi och åt mat med folk! Gott var det. en va vi på träffen hela kvällen och jag åkte med Louise hem, men jag skyndade mig till datorn för att få skriva med en viss person, men ja, han va inte inne, hahaha dissad. Men sitter iallafall här och hoppas att han ska logga in snart.

Här är en bild som jag tagit, jag är väldigt nöjd med den!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

kompis headern, jag designen :D

2011-01-09 @ 03:16:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

det är en jätte fin bild! :D

allt bra? ^^

2011-01-09 @ 09:37:09
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback