Bloggläsare

Jag läste nyss Mikaelas blogg, unga mamman!
Hon får negativa kommentarer av sina bloggläsare och jag förstår inte hur folk kan se negativt på henne? Hon verkar vara en av dom snällaste tjejerna som finns. Men folk som väljer att läsa hennes blogg får henne att må dåligt, varför? Jag förstår inte hur nån vill få en annan människa att må dåligt?! Jag blir så jävla förbannad!

Hon har en dotter, Kelly och det är jätte starkt av henne att ta hand om henne. Prova få barn själva och se om det är så lätt? Och att vissa säger till henne att hon är ute efter uppmärksamhet? Jag förstår inte det? Hon har bloggat länge och hon gillar det, det är hennes hobby och att hon fick barn och fler började läsa hennes blogg är väl för fan inte hennes fel?

Sluta läs om det inte duger, jag älskar iaf hennes blogg. Hon är en förebild och jag tycker hon är jättestark!
 
(Klicka på bilden för att komma till Mikaelas blogg)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback