hohoooo

Detta inlägget är.. nystart? Haha nej men vet inte, ska försöka blogga med tanke på attjag fått veta att iaf en av mina vänner läser mig blogg och hon tycker jag bloggar lika bra som en död människa duchar typ så får väl ändra mig... xD
Har gjort några omstarter men det är lättare att blogga när man vet att folk läser, så det är bara att försöka.. :)
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade två och låg kvar i sängen i typ en halvtimme. Gick upp och hängde tvätten sen duschade jag och gjorde mig klar. Åkte mä ner till affären och handlade lite och efter det köpte vi pizza, MUMMA! haha, sen har jag bara suttit här hela dagen och degat, :D
Imorn äre nyår och jag har inga planer alls, känns inte braaaao! :( märks väl.
Pyssss

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback