Hej på er!

Har precis tagit bort min bilddagbok och då hoppas jag att jag kan få mer tid till bloggen så det kan bli lite fler inlägg osv. Idag har jag vart i stan och handlat en nyårsoutfit, den blev väldigt enkel och består bara av en svart/genomskilnig tunika, vitt linne och tights, men ska även ha halsband, örhängen, armband och kanske klocka på mig. så det blir lite snyggt ändå!

Jag ska även fixa så att jag kan börja mobilblogga, men då måste jag ändra så jag har båda fria sms och mms, för när det bara blir smsinlägg utan bild så blir det så tråkigt att läsa, men jag ska försöka fixa det.. Och går inte det så får ni klara er med färre inlägg helt enkelt!

Imorgon är det ju iallafall nyårsafton och jag ska vara med mina vänner Felicia, Nikke, Victor och Maja, vi ska vara hemma hos Felicia under kvällen. Kommer bilder efter, men nu ska jag fortsätta städa mitt rum så det blir klart, klockan är ju trots allt 02.14, haha!

Godnatt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback